Caici

Direktlänk till inlägg 4 december 2009

Hejje <33

Av Cecilia - 4 december 2009 17:33

Tja tja :)


Idag var man i skolan :P vi slutade klockan ett idag typ :*

Efter skolan var man hos Helena med typ massa tjejer :O Jag och Björne skrattade så mkt så att vi nästa ninte kunde andas, haha :D det var as kul... Sen hade vi cheerliding, det var skeeta kul.. men nu sitter jag här och skriver sen ska jah kolla på IDOL, det ska bli feeeeeeeeetttt kuligt ;) Aja hade ....


Puss alla..


Dagens klädstil : Leggings, tröja..

Dagens låt : billie jean

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 1 januari 2010 15:04

Tjena alla människor! Det är så att jag inte har haft tid att blogga! Men nu börjar lilla jag igen :D Igår så var det ju nyårsafton! Det var sketa kul! Min faster har varit här hela veckan.. Vi åt massa ost i går kväl! Men nu sitterjag är och väntar ...

Av Cecilia - 20 december 2009 12:40

Hej nu skriver jag lite om igår.. Nora sov över hos mej vi hade det bäst! På morgonen låg vi i soffan och messade med massa människor det var kul :) Sen åt vi fukost. Haha vi segade jätte mycket så mamma blev lite arg på oss.. Nora satte sog ...

Av Cecilia - 13 december 2009 15:37

Hej på alla roliga människor där ute! Förlåt för att jag inte har bloggat på jätte länge men har nt haft tid! Så nu ska jag sätta i gång igen! Jaoh idag har man varit hemma hela dagen är typ förkyld, hat tappat rösten m.m. Kag har duschat idag det ...

Av Cecilia - 28 november 2009 20:52

Idag på morgonen så vaknade man kl.09.30 det var skönt att sova länge. När jag vaknade hade jag lust för att titta på tv:en och sitta vid datorn så jag gjorde det. Jag messade lite med kompisarna också! Frukosten var god det var smörgåsrån med skinko...

Av Cecilia - 27 november 2009 20:42

Hejjj, idag har man varit i skolan då. Första lektionen var matte, det gick rätt så bra för mig :) Andra lektionen skulle det vara musik teori men läraren var nt där så det blev typ håltimma. Tredje lektionen var ingen lektion :D det var mat :P det v...

Presentation

Hejj, jag är Cecilia! Ska försöka blogga vardenda dag..
stoltajaah@bdb

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille (LL)
 Tjej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Topplista ...

Bästa artisterna : Micheal Jackon, Lady Gaga, Britney Spears & Cascada :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards