Caici

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Cecilia - 20 december 2009 12:40

Hej nu skriver jag lite om igår..

Nora sov över hos mej vi hade det bäst!

På morgonen låg vi i soffan och messade med massa människor det var kul :)

Sen åt vi fukost. Haha vi segade jätte mycket så mamma blev lite arg på oss..

Nora satte sog i skräddare i fredags och så sprack hennes mammas byxor vi trodde att hennes mamma skulle få seriös damp men det fick hon nt hon är inte alls arg på Nora! Men i alla fall. Erik Grönwall skulle komma till götebrog! Mamma sa att det var klockan tolv men det blev ändrat till klockan fyra. Jag köpte hans skiva och han singerade skivan! Han är as snygg & bäst på att sjunga!  Vi stog en timme innan ute för att få en bra plats! :O

Efter det åkte vi hem mamma körde Nora hem.


Idag..

Nu sitter jag här framför datorn och bloggar :D

Min kusin ska komma det kommer bli as kul, vi brukar typ alltid skratta :D

Dem ska nog stanna rätt så länge! Sen ska vi väll titta på tv eller något vette fan :)

Aja..


Dagens låt : Higher med Erik Grönwall


Presentation

Hejj, jag är Cecilia! Ska försöka blogga vardenda dag..
stoltajaah@bdb

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille (LL)
 Tjej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Topplista ...

Bästa artisterna : Micheal Jackon, Lady Gaga, Britney Spears & Cascada :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards