Caici

Alla inlägg under november 2009

Av Cecilia - 28 november 2009 20:52

Idag på morgonen så vaknade man kl.09.30 det var skönt att sova länge. När jag vaknade hade jag lust för att titta på tv:en och sitta vid datorn så jag gjorde det. Jag messade lite med kompisarna också! Frukosten var god det var smörgåsrån med skinkost, det var jätte gott. Efter det satte jag mig lite vid datorn igen. Sen åkte jag och mamma till LiDL jag åt en bakelse där. Efter vi hade varit på lidl så åkte vi till min faster vi åt där. Sen efter faster så åkte jag och mamma och handlade. Nu sitter jag här och kollar på tv :) puss <3


Dagens låt: Sexy bitch

Dagens klädstil: legginsjeans och en tröja.

Dagens mat: Biff och potatis :)

Av Cecilia - 27 november 2009 20:42

Hejjj, idag har man varit i skolan då. Första lektionen var matte, det gick rätt så bra för mig :) Andra lektionen skulle det vara musik teori men läraren var nt där så det blev typ håltimma. Tredje lektionen var ingen lektion :D det var mat :P det var köttfärslimpa. Det var rätt så gott men massa i klassen trodde att det var äckligt men jag tycker det vad jätte gott!  Sen efter maten var det engelska. Vi hade läxförhör och jag tror att jag hade alla rätt :D Det är faktiskt kul med engelska! Sen efter engelskan var det musik. Vi sjöng michael jacksons låt ''billie jean'' den är såå bra<3 Efter skolan följde jag med Ella Broander till stallet hon skulle ta handom sin häst Adam! Han är jätte söt. Efter stallet så åke vi hem till Ella vi åt varm macka hemma hos henne, det var as gott. Hon har världens sötaste katt Elvis =) Nu sitter jag hät och äter gottigotti och tittar på idol, sen ska jag la sova.. eller ngt! puss<3


Dagens låt : Michael Jackson ''billie jean''

Dagens klädstil : Jeans leggins & en rosa tröja.

Dagens middag : Korv med bröd :D


Hade alla sötnosar!<3

Av Cecilia - 27 november 2009 20:42

Hejjj, idag har man varit i skolan då. Första lektionen var matte, det gick rätt så bra för mig :) Andra lektionen skulle det vara musik teori men läraren var nt där så det blev typ håltimma. Tredje lektionen var ingen lektion :D det var mat :P det var köttfärslimpa. Det var rätt så gott men massa i klassen trodde att det var äckligt men jag tycker det vad jätte gott!  Sen efter maten var det engelska. Vi hade läxförhör och jag tror att jag hade alla rätt :D Det är faktiskt kul med engelska! Sen efter engelskan var det musik. Vi sjöng michael jacksons låt ''billie jean'' den är såå bra<3 Efter skolan följde jag med Ella Broander till stallet hon skulle ta handom sin häst Adam! Han är jätte söt. Efter stallet så åke vi hem till Ella vi åt varm macka hemma hos henne, det var as gott. Hon har världens sötaste katt Elvis =) Nu sitter jag hät och äter gottigotti och tittar på idol, sen ska jag la sova.. eller ngt! puss<3


Dagens låt : Michael Jackson ''billie jean''

Dagens klädstil : Jeans leggins & en rosa tröja.

Dagens middag : Korv med bröd :D


Hade alla sötnosar!<3

Av Cecilia - 19 november 2009 20:50

Hejjj på eer :D

Idag var man i skolan tyypp :P

Efter skolan var jag med Nora det var ju bara bässt! Puss på er tjejer idah x)

Sista lektionen i skolan var musik. Jag och min grupp har gjort bästa låten! :)

Hade puss :*<3Hahaha, detta är jah :D  

Av Cecilia - 17 november 2009 18:30

Idag var man i skolan då, jag och Nora kom lite försent! Stackars min Albert, det för några som tvingade han att slå en person och aa.. och dem kom med en armbåge i Alberts öga!!! Men lite kramar hjälper kanske :D Har varit hos tandläkaren idag hae inga hål...


Älskarejj albert<3


Puss hade

Av Cecilia - 14 november 2009 22:05

Hejj alla roliga människor där ute :O 

Idag var man på stan med Emma Helin då... Jag köpe lite gerjor :)

Det var värsta en fullis på språvagnen när vi åkte till stan. Det var en tjej som satt bredvid han och han började prata med henne så hon bytte plats... 

Sen efter stan var jag hemma hos Emma.. Hon verkade vara väldigt trött :*

Nu sitter jag här och bloggar!! Puss alla hare bra :* *



Dagens låt : Michael Jackson - Beat it

Dagens klädstil: Jeans, rosa tröja och adidas kofta<3 

Dagens middag : INGEN :D 


Hahaha, detta är jah :D   

Av Cecilia - 13 november 2009 18:40

Idag var jag i skolan! Jag väntar på svar... 


Efter skolan skulle jag och Nora vara med Albert innan hennes ridning men det blev inte så! 

Jag och Nora var själva hos henne... 

Nora hade tagit på sig sina ridkläder och allt.. Då hör vi någon stänga en dörr och åka med hissen upp oh ner! Det var läskigt sen plötsligt hör vi en man säga : Men ska du öppna dörren igen eller?!?! och så sparkade han på dörren. Det var läskigt! Sen efter ett tag började jag och Nora gråta för det var as läskigt vi ringde Noras mamma så kom hon ingen var dör när hon kom. Sen åkte vi till stallet, då var det en man på spårvagnen och glodde på mig och Nora med ett leénde, det var konstigt. Han hade på dem kläderna som typ stog i tidningen att voldtäcksmannen hade... Så vi tror att det var han! Det var AS läskigt :( <3 Men sen var vi i stallet och aah... 


Det var en rätt så läskig dag :P 

Men aja ses puss alla<3

Av Cecilia - 10 november 2009 19:51

Skolan idag  sen var jag med Emma G :) 


Orkar nt skriva puss<3 

Presentation

Hejj, jag är Cecilia! Ska försöka blogga vardenda dag..
stoltajaah@bdb

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille (LL)
 Tjej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Topplista ...

Bästa artisterna : Micheal Jackon, Lady Gaga, Britney Spears & Cascada :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards