Caici

Direktlänk till inlägg 9 november 2009

En måndag

Av Cecilia - 9 november 2009 16:52

Tjabba, idag morse vaknade jag kl.07.00 jag steg upp rätt så snabbt. Första passet i skolan var samling. Andra passet i skolan var håltimme, det var skönt :) Tredje passet var SV, det var trööök. Fjärde passet var mat, det var nt jätte gott. Efter maten var det SO, det var jobbitg. Sen var det spanska och efter det dubbel kör. Och nu sitter jag jag med Julia i min säng! Undra vad vi ska göra i sängen o.O ? Skojjja haha :D 


Dagens låt: Viva la vida

Dagens klädstil : Jeans, en tröja och en kofta!



Puss hade bra Detta är Julia, bara miin<33   Julia<33

 
 
Juilia

Juilia

10 november 2009 15:40

nä det gjorde jag nt, jag skrev : Sen gick jag hem till Siccyy

Pusspuss:*

http://finajuliahh.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 1 januari 2010 15:04

Tjena alla människor! Det är så att jag inte har haft tid att blogga! Men nu börjar lilla jag igen :D Igår så var det ju nyårsafton! Det var sketa kul! Min faster har varit här hela veckan.. Vi åt massa ost i går kväl! Men nu sitterjag är och väntar ...

Av Cecilia - 20 december 2009 12:40

Hej nu skriver jag lite om igår.. Nora sov över hos mej vi hade det bäst! På morgonen låg vi i soffan och messade med massa människor det var kul :) Sen åt vi fukost. Haha vi segade jätte mycket så mamma blev lite arg på oss.. Nora satte sog ...

Av Cecilia - 13 december 2009 15:37

Hej på alla roliga människor där ute! Förlåt för att jag inte har bloggat på jätte länge men har nt haft tid! Så nu ska jag sätta i gång igen! Jaoh idag har man varit hemma hela dagen är typ förkyld, hat tappat rösten m.m. Kag har duschat idag det ...

Av Cecilia - 4 december 2009 17:33

Tja tja :)   Idag var man i skolan :P vi slutade klockan ett idag typ :* Efter skolan var man hos Helena med typ massa tjejer :O Jag och Björne skrattade så mkt så att vi nästa ninte kunde andas, haha :D det var as kul... Sen hade vi cheerlidin...

Av Cecilia - 28 november 2009 20:52

Idag på morgonen så vaknade man kl.09.30 det var skönt att sova länge. När jag vaknade hade jag lust för att titta på tv:en och sitta vid datorn så jag gjorde det. Jag messade lite med kompisarna också! Frukosten var god det var smörgåsrån med skinko...

Presentation

Hejj, jag är Cecilia! Ska försöka blogga vardenda dag..
stoltajaah@bdb

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille (LL)
 Tjej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Topplista ...

Bästa artisterna : Micheal Jackon, Lady Gaga, Britney Spears & Cascada :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards