Caici

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Cecilia - 2 november 2009 17:31

Idag på morgonen väcktes jag av min mamma, jag var jätte trött... Hon sa typ att jag skulle gå upp 10 gånger innan jag gick upp.  Till frukost blev det macka och mjölk. Våran första lektion var Samling det var rätt så tråkigt. Men dem sa att vi ska få tröjorna  i morgon (Asså jag går ju i en musikklass, då får man musik tröjor och vi får dem i morgon) 

Min tröja kommer vara rosa. Men i alla fall! Andra lektionen hade vi pratstund, våran lärare kom aldrig så alla satte sig utanför gympa dörren och pratade i stället. Efter det var det svenska, jag och Julia Toresson satt bredvid varandra, vi lyssnade på musik via min mobil, man fick lyssna  på mobil när man läste. Efter det var det mat, det blev korv med potatis bullar, korven smakade konstigt. Ehm efter maten var det då SO det var inte kul för man pratade om kristendom m.m Hon blev jätte arg på några i klassen, jag och Julia var i alla fall inte inblandade. P.s kolla Julias blogg : www.finajuliahh.bloggplatsen.se. Efter SO:n hade vi Dubbel kär med 7:orna, killarna (supranerna) i 7:an sjöng roligt men ändå fint! :P Jag är en allt 1, det är dem som sjunger näst mörkast. Och supranerna sjunger ljusast. Efter det var man med Julia då :D Vi hade jätte kul. Vi åt taco chips med guacomole (vet inte hur det stavas) Men innan vi åt det så åt vi macka med kräft röra, det var jätte gott. Och nu sitter man här och skriver lite... Hade bra, kommentera<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejj, jag är Cecilia! Ska försöka blogga vardenda dag..
stoltajaah@bdb

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille (LL)
 Tjej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Topplista ...

Bästa artisterna : Micheal Jackon, Lady Gaga, Britney Spears & Cascada :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards