Caici

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Cecilia - 7 november 2009 18:19

Cha cha!

Idag har man varit hemma typ nästan hela dagen. Har varit lite sur.... 

Vi skulle igentligen åkt till stan men det gjorde vi inte men jag har städat och liten sånt... 

På kvällen åkte jag och köpte godis m.m på Coop! Jag åt en kokt korv där :D

Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik m.m. 

Sen ska jag kolla på körslaget jag vet inte vem jag hejar på i körslaget! Skriv en kommentar vem just du hejar på!

Jag ska äta godis, ostbågar & popcorn också! 

Eftersom jag har sett alla ha veckans låtar så ska jag börja med det! :* 


Veckans låtar : I gotta feeling, Sexy Bitch & Billie Jeans!


Puss alla <33 


Detta är Chippen, en katt i spanien :*      




http://www.youtube.com/watch?v=j3A2NqhQ63Y

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejj, jag är Cecilia! Ska försöka blogga vardenda dag..
stoltajaah@bdb

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille (LL)
 Tjej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Topplista ...

Bästa artisterna : Micheal Jackon, Lady Gaga, Britney Spears & Cascada :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards