Caici

Direktlänk till inlägg 1 november 2009

Dagen idag :)

Av Cecilia - 1 november 2009 12:25

Idag har man varit hemma hela dagen. Sen ska jag nog gå och handla kläder på lindex och sånt.. Jag ska berätta om igår för jag hade det bäst igår <3

Först på morgonen så var jag hemma typ, jag sminkade mig jätte roligt :) Jag såg helt sjuk ut, jag sminkade mig till en vampyr typ. Sen ringde jag min bästis Isa Ekbrand, hon ville komma hem till mig. Sen när hon kom så sjöng vi lite singstar och pratade lite, det var rätt så kul. Efter det ringde jag till mamma och sa att jag går hem till Isa, så gick vi hem till henne, men först tog jag bort sminket, och sminkade mig normalt. Sen gick vi till Isa, vi var i hennes rum först av allt, och pratade lite, sen kittlade hon mig. Efter det kom Noel, hennes lillebror och var där inne lite. Vi satte oss lite vid datorn. Efter det så tittade jag och Isa på Noel när han spelade något skatespel, jag tyckte inte det var skit kul att titta på med ändå... Sen efter en stund frågade Isa mig och jag ville se på The Simpson Movie, jag sa ja. Så tittade vi då kom Isas mamma in efter typ en kvart och frågade om vi var hungriga, Isa och jag sa att vi var hungriga så vi gick och åt. Jag åt en lax macka med gurka i. Isas mamma hade tagit fram granat äpple, det var en sked i skålen. Så tog Noel hela skålen och åt så ingen annan kunde äta, haha. Sen sa Isas mamma att vi kunde ta en bulle efter vi hade ätit och det gjorde vi. Vi satte oss framför tv:en och åt bullen och tittade klart på simpson. Efter simpson gick jag och Isa in i hennes rum. Och å jagade Isa mig och vi sprang in i Noels rum och så snubblade jag, så jag kom på Isas mamma som log i soffan, hon blev arg och gick. Jag blev rätt så darrig. Sen gick vi till Isas rum och skrattade. Sen gick vi til Noel och han hade en lampa som vi hållde på med. Sen gick jag hem. kl.18.00 kom min bästis Mimmi Borossy. Hon bor i stockholm. Vi sjöng singstar och tittade på tv. Hennes pappa Peter fixade trådlöst internet till oss och Spotify till mig! Sen sov vi. På morgonen nu åkte Mimmi hem :( Nu har jag köpt´en massa kläder, Det var allt, hade bra hela folket där ute <33

 
 
Ingen bild

V-victoriahhh

1 november 2009 13:03

fin du eee!

 
Magda

Magda

1 november 2009 19:58

Åh, vilken fin blogg du har! :)

http://alldelesunderbar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 1 januari 2010 15:04

Tjena alla människor! Det är så att jag inte har haft tid att blogga! Men nu börjar lilla jag igen :D Igår så var det ju nyårsafton! Det var sketa kul! Min faster har varit här hela veckan.. Vi åt massa ost i går kväl! Men nu sitterjag är och väntar ...

Av Cecilia - 20 december 2009 12:40

Hej nu skriver jag lite om igår.. Nora sov över hos mej vi hade det bäst! På morgonen låg vi i soffan och messade med massa människor det var kul :) Sen åt vi fukost. Haha vi segade jätte mycket så mamma blev lite arg på oss.. Nora satte sog ...

Av Cecilia - 13 december 2009 15:37

Hej på alla roliga människor där ute! Förlåt för att jag inte har bloggat på jätte länge men har nt haft tid! Så nu ska jag sätta i gång igen! Jaoh idag har man varit hemma hela dagen är typ förkyld, hat tappat rösten m.m. Kag har duschat idag det ...

Av Cecilia - 4 december 2009 17:33

Tja tja :)   Idag var man i skolan :P vi slutade klockan ett idag typ :* Efter skolan var man hos Helena med typ massa tjejer :O Jag och Björne skrattade så mkt så att vi nästa ninte kunde andas, haha :D det var as kul... Sen hade vi cheerlidin...

Av Cecilia - 28 november 2009 20:52

Idag på morgonen så vaknade man kl.09.30 det var skönt att sova länge. När jag vaknade hade jag lust för att titta på tv:en och sitta vid datorn så jag gjorde det. Jag messade lite med kompisarna också! Frukosten var god det var smörgåsrån med skinko...

Presentation

Hejj, jag är Cecilia! Ska försöka blogga vardenda dag..
stoltajaah@bdb

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille (LL)
 Tjej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Topplista ...

Bästa artisterna : Micheal Jackon, Lady Gaga, Britney Spears & Cascada :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards