Caici

Direktlänk till inlägg 3 november 2009

Idag :D

Av Cecilia - 3 november 2009 16:36

Idag på morgonen vaknade jag kl.06.30 fast jag låg i sängen till 06.40 Jag åt, ägg, riskaka & nyponsoppa. Jag visste att jag inte skulle hinna till spårvagnen så min mamma körde mig till en hållplats där i från skulle jag åka till skolan. Men min kompis Emma Gustavsson åkte iväg utan att vänta på mig så jag ringde henne och sa att hon skulle stanna på en hållplats så gjorde hon det. Sen åkte jag och då såg jag Emma på en hållplats så gick jag av. Sen väntade vi på spårvagnen 1. Tim stog med oss och väntade. Sen ringde jag min kompis Nora Resper och sa att jag och Emma skulle komma upp till henne, men det var bara några minuter innan vi började så jag sa att vi inte kunde men Emma sa att hon kunde möta oss vid trappan så gjorde vi så! Första lektionen hade vi NO, vi fick lära oss om lavar och sånt... Det var rätt så kul, Nora Resper har varit i Österrike så hon köpte gottigotti till klassen, jag hjälpte till att dela ut. Vi åt dem på NO lektionen. Andra passet hade vi SO, det var sådär! Vi hade vekarie, och han var så jobbig om man bara sa såhär: jag behöver hjälp, sa han bara tyst när jag pratar. Det var inte så kul. Men asså man skulle göra några frågor. Jag och Nora gjorde den lappen tillsammans, det var ändå en rätt så lätt lapp man skulle läsa i läroboken och sen svara på några frågor fast sen fick man ett papper med massa konstiga frågor den gjorde vi också tillsammans, det var rätt så lätt... Nästa pass var engelska, man ska göra en berättelse på engelska. Min berättelse ska handla om en liten katt som blir ett stort monster. Efter det åt vi, det blev fisk och potatis, det var äckligt. Fisken var konstig och potatisen hade svarta saker på sig så jag åt bara salad och drack mjölk. Efter maten blev det svenska då.. Det var kul man får lyssna på musik när man läser och det är bra! Jag kan konsetrera mig mer när jag lyssnar på musik. I slutet av passet hade vi charader, det var kul! Läraren Peder delade in oss i 2 olika grupper. i varje grupp skulle man ta 1 lapp och sen göra charader. Det var skit kul! Sen efter det var skolan slut. Jag och några kompisar tänkte äta en macka ute men det blev inte av. Sen åkte jag hem. Nu sitter jag här vid datorn och bloggar. Jag tänkte berätta vad jag ska göra sen för jag kanske inte loggar in sen... 

Sen ska jag dansa med min bästis Isa Ekbrand, det kommer bli as kul. Efter dansen äter kag väll... Sen efter det ska jag la göra läxor och lite dator kanske vet ej. Sen läser jag och sen efter det ska jag sova! Det har varit bäst idag, och det kommer bli bättre!


Puss alla, ha det bra<33 Följ min blogg Kyss



Miina älsklingar<33   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 1 januari 2010 15:04

Tjena alla människor! Det är så att jag inte har haft tid att blogga! Men nu börjar lilla jag igen :D Igår så var det ju nyårsafton! Det var sketa kul! Min faster har varit här hela veckan.. Vi åt massa ost i går kväl! Men nu sitterjag är och väntar ...

Av Cecilia - 20 december 2009 12:40

Hej nu skriver jag lite om igår.. Nora sov över hos mej vi hade det bäst! På morgonen låg vi i soffan och messade med massa människor det var kul :) Sen åt vi fukost. Haha vi segade jätte mycket så mamma blev lite arg på oss.. Nora satte sog ...

Av Cecilia - 13 december 2009 15:37

Hej på alla roliga människor där ute! Förlåt för att jag inte har bloggat på jätte länge men har nt haft tid! Så nu ska jag sätta i gång igen! Jaoh idag har man varit hemma hela dagen är typ förkyld, hat tappat rösten m.m. Kag har duschat idag det ...

Av Cecilia - 4 december 2009 17:33

Tja tja :)   Idag var man i skolan :P vi slutade klockan ett idag typ :* Efter skolan var man hos Helena med typ massa tjejer :O Jag och Björne skrattade så mkt så att vi nästa ninte kunde andas, haha :D det var as kul... Sen hade vi cheerlidin...

Av Cecilia - 28 november 2009 20:52

Idag på morgonen så vaknade man kl.09.30 det var skönt att sova länge. När jag vaknade hade jag lust för att titta på tv:en och sitta vid datorn så jag gjorde det. Jag messade lite med kompisarna också! Frukosten var god det var smörgåsrån med skinko...

Presentation

Hejj, jag är Cecilia! Ska försöka blogga vardenda dag..
stoltajaah@bdb

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille (LL)
 Tjej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Topplista ...

Bästa artisterna : Micheal Jackon, Lady Gaga, Britney Spears & Cascada :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards